poniedziałek, 12 sierpnia 2013

#4.Dzisiejsze związki, podzielone na kategorie.

No to dzisiaj pod moje " skrzydła" wzięłam temat związków ogólnie, w dużym skrócie ;).

Na pewno zauważyliście na czym teraz polega ponad połowa związków i nie chodzi mi tylko o gimnazjalistów bo oni przy tym to pikuś.Spotkałam się z przypadkiem kiedy to osoby mające 20 lat postępowały jak niżej:


➢ Związki na facebook'u

1.Zawarcie związku i napisanie o tym na facebooku bo przecież trzeba się pochwalić.
2.Obiecanie sobie miłości aż po grób dodając przy tym milion "<33333" i ":******* "
3.Przy najbliższej kłótni nawet tej typu "ta poduszka ma leżeć po prawej stronie nie po lewej" obie strony zmieniają status na " to skomplikowane" lub "wolny" bo oczywiście każdy musi wiedzieć o tym co się między wami dzieje - Czyli wasz związek nie traktujecie jak związek między dwoma osobami tylko jak związek publiczny ?
4.Następnie pojawiają się posty na facebook'u jaka to płeć przeciwna jest zła i miłość okropna.
5.Po pewnym czasie a jest to około tydzień para w magiczny i słitaśny sposób się godzi pisząc przy tym 100 x <33333 i :****** i znowu przyrzekają sobie wieczną miłość i to pewnie toczy się jak koło...

➢ Związki tymczasowe 

"Związek tymczasowy" jest to związek który trwa mniej niż 2 tygodnie przynajmniej w moim mniemaniu.Najczęściej jest chyba spotykany pośród gimnazjalistów którzy chcą lansować się tylko tym, że kogoś mają.Możliwe też, że osoby +18 też tak robią.


Nie raz spotkałam się z takim ""związkiem"" - dziewczyna była z kimś 2-3 dni a później w komentarzu pod statusikiem związku " Nie byliśmy sobie pisani" lub " Pisana jest mi wolność"
Proszę.. serio? Nie jest ci pisana wolność tylko po prostu nie potrafisz znieść faktu, że nie możesz już bujać się po imprezach, schlać i przelizać z kim wpadnie. Nie możesz znieść faktu, że musisz mieć jakieś zasady. Do związku trzeba dojrzeć bo związek to odpowiedzialność. Przynajmniej ja tak to widzę.

➢ Związki z miłości



W końcu moja ulubiona część o której z miłą chęcią się wypowiem.Związki z miłości - te właściwe.Bo to właśnie one są najwłaściwsze.Związek w którym panuje miłość, uczciwość, szczerość, zaufanie, dbanie o drugą osobę i troska o nią przetrwa wszystko.Trzeba po prostu o to wszystko dbać i zawsze tak postępować - wtedy na pewno nic się nie zniszczy bo czasami wystarczy jedno kłamstwo, jedno zaniedbanie, wystarczy jeden raz być nieuczciwym by wszystko się posypało.


Zachęcam do komentowania wpisu i dzielenia się swoimi przemyśleniami na jego temat, 
do następnej notki, 
cześć :)  
Jak dostajesz kwiaty to cały czas o nie dbasz, troszczysz się o nie, podlewasz je świeżą wodą żeby nie wyschły, wycierasz liście, stawiasz w odpowiednim miejscu, doglądasz je, prawda? Tak samo jest z miłością. Musisz cały czas o nią dbać, podlewać czasami nawet łzami, wycierać ją zaufaniem i stawiać w odpowiednim miejscu zwanym " prawdą i uczciwością". O miłość musisz się troszczyć i dbać o nią. Miłość jest po prostu jak ten kwiat.Cały czas musisz o nią dbać, nie możesz odstawić w kąt bo umrze, wyschnie.

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten blog :3
    Kolejna świetna notka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebista notka Pati ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię cię bo mnie denerwujesz, ale ta notka naprawdę była dobra! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę,że wiele osób tak na prawdę niczego nie traktuje poważnie,jak napotykają problem,to nie umieją sobie radzić.Koślawo to widzę.Obiecują sobie wiele,nie wiedzą ,że miłość to poświęcenie ,odpowiedzialność .Mają gdzieś prawdziwe problemy,przejmują się i kłócą się o małe rzeczy.Po za tym nikt o nikogo nie walczy,bo przecież związki szybko się nudzą ,wciąż ta sama osoba i twarz się nudzi plus rodzice,którzy wspierają np.jakiegoś podłego szczurka,który dba o to,aby zaliczyć dziewczyny.Jak dziewczyna,to ta i inna i następna,jak dziecko to" wpadka."Chamstwo i prostactwo,jakiś brak kultury związkowej,
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy nowa notka ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niedługo.Możliwe nawet, że za tydzień w sobotę, teraz póki co jestem chora i " niezdolna" do myślenia i szczerze mówiąc jeszcze nie wiem o czym pisać, ale na pewno coś wymyślę :>

      Usuń
  6. Post jest super. Sama doświadczam miłości tej prawdziwej <3
    będę wpadała :) wszystkich którzy chcą zgubic trochę "tu i ówdzie" zapraszam na http://workouttogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to szczęście, że od dwóch lat jestem w szczęśliwym związku, chłopaka poznałam przez internet, jak jak mieszkał w Anglii i do teraz póki co mamy związek na odległość. Jest dla mnie naprawdę wszystkim i mówię to, mając niecałe 17 lat. Można w tym wieku? Można ;) A blog blog bardzo mi się spodobał, mogłabyś może coś kiedyś napisać właśnie o związkach na odległość? :)

    OdpowiedzUsuń

✺ Moderowanie komentarzy jest włączone. Posty reklamujące, spam, hejt - nie będzie potwierdzany :).

✺ Jeśli widzisz w moim poście jakiś błąd - napisz mi o tym. Sprawdzam tekst kilka razy, ale zdarza mi się coś pominąć ;).

✺ Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Cieszę się, że podoba wam to co dodaję na tego bloga! :).