sobota, 15 czerwca 2013

#2.Plotki, plotkarze.

Kolejnym tematem który mi się nasunął, są faceci którzy plotkują,słuchają plotek a później zejdę na plotki jako temat ogólny.

Miałam zetknięcie z takimi osobami i mam do tej pory, nie rozumiem tego...niektórzy kolesie są gorsi niż dziewczyny, raczej gość który plotkuje i sam słucha plotek..nie mogę takiego nazwać facetem i to jest moje zdanie o takich- nie lubię plotkarzy i nie mam z nimi zetknięcia.

Najbardziej mnie śmieszą ci goście co obrażają dziewczyny bo nie mają dużych cycków, nie palą, nie piją, nie chodzą na imprezy, robią to co chcą a nie to co inni od tej osoby oczekują.To już pedał jest bardziej męski od takiego " chłopaczka".
Niestety od plotkowania jaja (o ile je masz,tego nie można określić) Ci nie urosną.
Dziewczyno ! Od plotkowania cycki Ci nie urosną, nie będziesz ładniejsza i lepsza!
Pasuje żeby takich ktoś sam zaczął obrażać i może by dotarło, że plotkowanie jest idiotyczne, ale przecież wtedy nasłaliby na osobę która wymyśliła plotkę całą swoją armie..ach.

Też kiedyś plotkowałam, ale to było nieszkodliwe bo nie roznosiłam tego co usłyszałam po całej wiosce tylko między znajomymi którzy na pewno tego nie przeniosą dalej .

Co można powiedzieć o osobie która słucha plotek?
Głównie to, że bardziej ufa opinii publicznej a nie ma zaufania do osoby o której się plotkuje i w dodatku jest naiwna bo wierzy ślepo w to co usłyszy, niezależnie od tego czy zna tą osobę czy nie - wiem z doświadczenia.
A gdy jej nie zna to powinna się przekonać naprawdę jaka ta osoba jest.
Nigdy nie uwierzyłabym gdybym usłyszała od kogoś że mój chłopak mnie zdradza bo mam zaufanie DO NIEGO.
Gdyby ofiarą plotkowania padła Twoja dziewczyna/chłopak, to uwierzył/a byś w to co o tej osobie słyszysz?
Takim osobom nie można ufać, bo gdy usłyszysz od kogoś plotkę o sobie, możesz być pewny, że ta osoba o Tobie tez może plotkować.


Plotkowanie to sposób niektórych osób na życie, mogą całymi dniami siedzieć i obgadywać innych a same mają niezbyt rewelacyjny wygląd np.zepsutą skórę którą ukrywają maską, zwaną " tapetą" co jest śmieszne bo uważają że są piękne, ale bez przykrywki na twarz nie wyjdą na dwór bo się wstydzą swojego prawdziwego wyglądu. Czyżby kompleksy który " leczą" obgadywaniem innych?


Poprzez plotkowanie o innych czy też obrażanie jego, przez wymyślanie głupot które niszczą imię tej osoby daje pewną satysfakcję takiej osobie bo okazałoby się, że ofiara plotkowania jest lepszą osobą niż ten plotkarz więc, plotkowanie to pozbywanie się konkurencji,dowartościowywanie się kosztem tamtej osoby ( zbędne, bo to co usłyszysz to bullshit,wymyślony na potrzeby odrzucania tamtej osoby przez innych ) i niszczenie prawdziwego imienia,oczernianie osoby o której się plotkuje i zyskiwanie przy tym, bo przecież " ona jest taka brzydka, a ja jestem miss ( obornika ;] )


NIE ANGAŻUJ SIĘ W PLOTKI ! KIEDYŚ MOŻESZ PAŚĆ ICH OFIARĄ.
Ploteczka- jedna z niewielu, jedyna o której się dowiedziałam.
Mając chłopaka od roku ( 12.06.2012 r - zaczęłam z nim być) jestem dziwką - w ich oczach.
A na domiar śmiesznego - jest to mój pierwszy chłopak z którym się związałam.
O tej plotce dowiedziałam się od osoby która sama się przekonała że nie jestem taką osobą o której słyszała.

Więc bardziej się opłaca być dupodajką która upija się na imprezach, chodzi na kolanach i ma 4 chłopaków rocznie niż porządną dziewczyną? Niestety, NIE ZMIENIE SIĘ ,a Ty plotkuj dalej.
Tylko wiesz...fałszywi ludzie szybko giną i tracą poparcie bo każdy się przekona jacy są :).

Tak na koniec:
Nie należy mylić prawdy, z opinią większości.


3 komentarze:

  1. od plotkowania cycki ci nie urosną - mega , sama wymysliłaś <3 *.* , a tak w ogóle blog i stronka też MMMMEEEGGGA CCUUDDDNNA :p - nieziemska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe.Najważniejsze to nie zadawać się z plotkarzami,a co bardzo ważne tak jak napisałaś nie wierzyć wszystkim i to o czym mówią nie brać na poważnie, bo niektórzy zamiast języka maja chaotator.To podłe, ale też bardzo ważne jest wychowanie,plotkarze wychowują swoje dzieci niestety też na plotkarzy i szerzy się problem.Sama miałam sytuację, dowiedziałam się ,że pewna sąsiadka puściła o mnie plotkę,poszłam do niej i powiedziałam co myślę,a ona do mnie,ale co coś źle powiedziałam ,a ja mówię tak wszystko źle,bo Pani o mnie mówi nieprawdę i ja się z tym źle czuje.Teraz chodzi uśmiecha się do mnie głupkowato i pierwsza mówi dzień dobry.:D A tak poza tym sprawa ,o której plotkowała była taka.-podobno z ignorancją patrzyłam w telefon;nie podziękowałam za cukierki sąsiadowi i nie powiedziałam dzień dobry.Dzień dobry-było,podziękowanie też(nie za cukierki ,a za samochodzik -widocznie Pani zasłona przeszkadzała i źle zauważyła co dostałam)Owszem może moja twarz wskazywała na ignorancje,ja nazwałabym to skupieniem na wiadomościach w telefonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe plotki sa nieszkodliwe.Gorzej, jeśli plotka, którą rozpuściliśmy może zrujnować komuś życie, ewentualnie opinię.Miałam styczność z taką sytuacją i nie było to zbyt fajne..

      Usuń

✺ Moderowanie komentarzy jest włączone. Posty reklamujące, spam, hejt - nie będzie potwierdzany :).

✺ Jeśli widzisz w moim poście jakiś błąd - napisz mi o tym. Sprawdzam tekst kilka razy, ale zdarza mi się coś pominąć ;).

✺ Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Cieszę się, że podoba wam to co dodaję na tego bloga! :).